تقریباً هر صاحب خانه و ریمیدر مرتبه اول انتخاب این نوع کفپوش را با مشکل مواجه می کند. این بازار شاهد روند گرم کفپوشهای چوب سخت به طور روزانه است. اگر قصد قرار دادن در کف های چوبی را دارید ، نمی توانید نتیجه بدی بدست آورید. زیبایی کفپوش چوب بی نظیر با بیشتر روزهای امروزی ، کشور ، دکوراسیون سنتی و غیره همراه است. می توانید کفپوش های چوبی را در هر اتاق قرار دهید ، حتی اگر زیرزمین ها و آشپزخانه ها به تفکر ویژه نیاز دارند.

گزینه های کفپوش چوبی بررسی ها

  1. کفپوش چوبی تکمیل یا ناتمام؟

با شنیدن کفپوش چوبی سخت و تمام شده ، بسیاری از سؤالات از ذهن شما عبور می کنند که در مورد کدام یک بهتر از دیگری فکر می کند. حقیقت این است که هر دو مزایای خود را از دیدگاههای مختلف دارند. در یک رویکرد هنری ، هر دو هیچ مقایسه ای با گرما ، زیبایی ظرافت و زیبایی کفپوش های چوبی ناتمام که ماسه سنگ دارند ، و یک متخصص صنایع دستی آن را به دلخواه شخصی سفارشی نمی کند.

کفپوش ناتمام جایگزین مناسبی است که در صورت خاموش کردن نیاز به یک لکه سفارشی قبل از آخرین استفاده ، یا اگر می خواهید سایه کفپوش فعلی را مطابقت دهید. پس از استقرار و recoloring کفپوش های چوبی ، به سطح چند لایه از اتمام محافظ داده می شود. اگر در نظر دارید از کفپوش های چوب سخت در آشپزخانه خود استفاده کنید ، کفپوش چوب ناتمام تصمیم بسیار خوبی است زیرا در پایان ورق های بین ورق ها وارد می شود و مهر و موم می شود و از نشت آب بین ورق ها جلوگیری می کند.

چوب سخت سخت از قبل از تأسیسات کارخانه ای که قبلاً ماسه و ثابت شده بود منشا می گیرد و این بدان معنی است که کل کار نصب به سرعت انجام می شود. هیچ بوی و VOC از تکمیل در محل وجود ندارد. هیچ انکاری وجود ندارد که نصب کفپوش آماده بسیار سریعتر انجام شود ، شما می توانید بر خلاف کفپوش های ناتمام ، بلافاصله پس از نصب ، روی آن قدم بزنید.

همه مواردی که در نظر گرفته شده است ، ما به طور کلی ، کفپوش چوبی جدید را به عنوان علاقه ای به خانه شما در نظر می گیریم ، و این چیزی است که برای مدت طولانی در آنجا خواهد بود. کف چوب سختی که انتخاب می کنید ، چیزی است که هر روز خواهید دید ، با آن زندگی خواهید کرد و برای آن ارزش قائل هستید ، و از این رو ، احساس می کنیم روزهای اضافی لازم برای ماسه کاری و تکمیل در محل ، در تضاد با سالهای زیادی که شما قرار می دهید ، زحمت ناچیزی دارد. بیشترین استفاده را از کفهای جدید چوب سخت خود خواهد کرد.

تفاوت اصلی بین کفپوش های دو چوب در این است که کفپوش آماده از آنجا که قبلاً شن و ماسه شده است آماده نصب از کارخانه است. بر خلاف کفپوش ناتمام که خام است و باید ابتدا نصب شود و سپس در سایت ماسه زده و روکش شود.

مزایای کفپوش ناتمام

ظاهر: کفهای ناتمام شبیه چوب واقعی هستند. حتی اگر کفپوش های پیش ساخته قوی از جنس چوب واقعی است ، به دلیل وجود لایه های بیشمار از روکش پلی اورتان و علاوه بر آن recolor ، فکر ما در مورد کفپوش های پیش ساخته پلاستیکی به نظر می رسد ، با الگوی کمتر قابل تشخیص ، از این رو نیز کمتر گرم است. چوب سخت چوب ناتمام که توسط یک متخصص متخصص در محل انجام شده است شبیه گوهر است.

چیزی وجود ندارد که به گرما و شکوه مشترک یک کف چوب سخت که توسط یک متخصص اصیل شن و ماسه زده شده است نگاهی بیندازد. بار دیگر ، این ارزیابی ماست و همه تمایلات خاص خود را دارند. ما نمی توانیم برای لبه های شیب دار و خطوط روی کف که با کفپوشهای آماده تهیه می کنید ، کمتر مراقبت کنیم ، اما چند نفر واقعاً آنها را دوست دارند.

گزینه های پایان: از انواع بی پایان چوب های مختلف ، تا رنگ های بی رنگ و طیف گسترده ای از گزینه های اتمام ، هر چیزی با کفهای ناتمام امکان پذیر است.

رنگ لکه مشابه: برای کف های ناتمام که در محل کامل می شوند چوب یکنواخت و یکدست است در حالی که رنگ لکه در تمام مناطق دیده شده رنگ می شود.

تطبیق کفپوش: از آنجا که اتمام کار در خانه انجام شده است می توانید از متخصص نصب کننده درخواست کنید تا با اتمام های قدیمی اتاق مطابقت داشته باشد زیرا اتمام کار در محل انجام می شود.

 مزایای کفپوش پیش ساخته

حداقل ظروف سرباز یا مسافر: از آنجا که چوب در کارخانه از قبل ماسه سنگی شده و روکش شده است ، هیچگونه خرابی در مراحل نصب سریع و آسان نیست. در کجای دیگر ، کفپوش ناتمام چوب خام است و قبل از اینکه آن را بپوشاند ، ماسه سنگی انجام می شود تا به پایان نهایی برسد. فرآیند ماسه زدن باعث ایجاد گرد و غبار گرد و غبار می شود.

زمان: نصب سریع و آسان در مقایسه با کفپوش ناتمام است. پس از طی شدن روند کار می توانید فوراً در اطراف کف قدم بزنید و حتی مبلمان خود را مرتب کنید.

بوی صفر: از آنجایی که در مراحل نصب هیچگونه استفاده از مواد شیمیایی وجود ندارد ، بویایی از چوب موجود نیست زیرا چوب در کارخانه مبدا مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یک محصول آماده آماده نصب فروخته می شود.

هزینه : اگرچه کفپوش پیش ساخته ممکن است هزینه بیشتری برای مواد داشته باشد ، با کاهش هزینه کار فقط یک قسط ، کفپوش پیش ساخته ، در بیشتر مواقع ، باد از قیمت مناسب تری نسبت به کفپوش های چوبی ناتمام برخوردار است که پس از نصب آن در سایت ماسه سنگ و روکش می شود.

  1. مهندسی یا جامد؟

کف چوب سخت مهندسی نمای چوبی واقعی است که به چوب چند لایه زیر چوب مانند چوب فشرده چسبیده است. این باعث می شود چوب بعد از مدتی از امنیت فوق العاده ای برخوردار شود و برای هر منطقه از خانه شما از جمله زیرزمین زیر یک تصمیم مناسب در نظر بگیرد.

با توجه به ضخامت نمای چوب سخت ، کفپوشهای چوب مهندسی شده باید بیش از یک بار در طول زندگی خود ماسه زده و تجدید ساختار شوند. چوب سخت افزار مهندسی دارای یک تکه چوب در سطح بالا است. این امر هنگام استفاده در کف از آن جلوه ای طبیعی می بخشد. که همیشه به عنوان چوب ساخته شده یا ساخته شده از چوب شناخته می شود ، در ابتدا برای غلبه بر نقاط ضعف چوب معمولی ساخته شده است. به عنوان مثال ، موضوعات خوبی مانند حساسیت به رطوبت و تار شدن را مورد توجه قرار می دهد.

نرخ گزینه های کفپوش مهندسی شده اغلب به دنبال ضخامت نما در قسمت بالای چوب ، سبک ، گونه های چوبی مورد استفاده و مارک تجاری بیشتر می شود. بنابراین ، در مورد بودجه ، دوستی در روند تصمیم گیری شما نقش اساسی دارد. اگرچه این نوع کف به دلیل ضخیم تر بودن ، مانند یک تخته جامد است. این شامل بسیاری از لایه های فشرده شده است. این دو مؤلفه شامل 3 تا 12 فیبر تخته سه لا ، تخته سه لا یا چوب سختی ناتمام در قسمت مرکزی و پایین آن است. زمان.

از طرف دیگر چوب جامد در عرض 3/4 تا 5/8 اینچ در دسترس است. می توان آن را چند بار که می خواهید در طول عمر خود پوشانده و ماسه بزنید. این در برابر تغییرات رطوبت آسیب پذیر است و برای زیرزمین ها تجویز نمی شود.

  1. بهترین نوع چوب چیست؟

کفپوش های چوبی عالی از انواع چوب ساخته شده اند که سریع و در دسترس هستند و سخت هستند. کف بلوط ، افرا و گیلاس ، بیشتر تصمیمات عالی است. انواع مختلف شامل بامبو ، چوب ماهون ، گردو و خاکستر است. برای اکثر گونه های چوب سخت چوب عجیب و غریب ، مانند جارا ، مسقیت و مسقط هزینه بالایی می پردازید. بررسی کنید که کفپوش چوبی که شما انتخاب می کنید از چوب های برداشت معقول نشات می گیرد.

گزینه کفپوش چوبی سخت گزینه ای جایگزین مناسب است که می توانید در حیاط های نجات کشف کنید. این احتمال وجود دارد که علائم کمی از سن و سال داشته باشد ، اما تقریباً نیمی از هزینه آن را برای کفپوش مشابه اخیر پرداخت می کنید. اگر آنها آنچه را که شما در جستجوی آن هستید ندارند ، درخواست می کنند وقتی آنچه را می خواهید موجود است ، به شما اطلاع دهند. اگر در حال بازسازی خانه ای قدیمی هستید ، یک کفپوش روستایی یک تصمیم خاص و مناسب است.

نتیجه

هنگامی که می خواهید در مورد گزینه های کفپوش چوبی استفاده کنید و در فضای خود از آن استفاده کنید ، می توانید در اطراف فروشگاه ها نظرسنجی کرده و از صاحبان خانه که انواع مختلفی از کفپوش های چوبی استفاده کرده اند ، بازخورد دریافت کنید تا تصمیم آگاهانه ای بگیرید. شما نمی خواهید بعداً از گزینه پیشنهادی خود پشیمان شوید. کفپوش های چوبی مختلف برای فضاهای خاص مناسب هستند از این رو نیاز به بررسی تمام پارامترهای مورد نیاز برای هر اتاق با توجه به جوانب مثبت و منفی هر کفپوش در شرایط مختلف است. این دقیقاً در فضاهایی مانند کف آشپزخانه و حمام بسیار مهم است.

اگر دوام دغدغه اصلی شماست ، پس از انتخاب ماده ای که حفظ آن آسان است ، تصمیم بگیرید. علاوه بر استفاده منظم ، کفپوش باعث ایجاد خراش از حیوانات خانگی و کودکان می شود. یکی دیگر از گزینه های کفپوش چوبی که باید در نظر بگیرید ، دوستدار محیط زیست است. سرانجام ، این روند استفاده از کفپوش های چوبی در حال حاضر به پایان نمی رسد. در حالی که مواد جامد هستند ، دوستداران چوب محافظه کار گزینه های ایده آل را پیدا کرده و با هر سبک خانه مطابقت دارند. البته ، انتخاب کفپوش مناسب هرگز آسان نبوده است. اما با وجود نیازهای شما ، کفپوش های چوبی با گذشت زمان ظاهری شیک و ماندگار را به شما نشان می دهد. اگر برای خانه خود به بهترین مورد نیاز دارید ، در نظر گرفتن مقایسه انواع کف های موجود بسیار مهم است.

منبع: linea.io