اگر در حال نصب کاشی جدید هستید ، یا در حال تمیز کردن کاشی قدیمی هستید ، باید بدانید که چه نوع کاشی دارید. انواع مختلفی از کاشی وجود دارد که برای نصب در دسترس است. اگر به دنبال تمیز کردن کاشی و گروت هستید ، متخصصان ما در زمینه تمیز کردن کاشی قادر خواهند بود که نوع کف کاشی را شناسایی کرده و از روش تمیز کردن صحیح استفاده کنید.

انواع مختلف کاشی

انواع کفپوش کاشی

انواع متنوعی از مواد ، سبک ها و رنگ های کاشی وجود دارد. هر کدام از عناصر خام مختلف ساخته شده و دارای جوانب مثبت و منفی هستند. در زیر لیستی از انواع کفپوش کاشی را مشاهده کنید و عکس های هر نوع کفپوش کاشی را ببینید.

تراورتن-کاشی-تمیز کردنتراورتن

تراورتن ، نوعی سنگ آهک است که از محصولات جانبی تولید شده توسط چشمه های آب گرم در سراسر جهان ناشی می شود. در طی فرآیند شکل گیری ، مواد معدنی موجود در تراورتن با هم ترکیب می شوند و الگوی ، شخصیت و مجموعه ای منحصر به فرد را ارائه می دهند. هنگامی که یک الگوی کف منحصر به فرد و یک از یک نوع مورد نظر است ، تراورتن ارائه می شود.

تمیز کردن کاشی و سرامیکسرامیک

کاشی و سرامیک با استفاده از فرآیند خنک کننده و گرم کردن مواد معدنی طبیعی و خاک رس ساخته می شود. با کاشی کف سرامیکی در طیف گسترده ای از اندازه ها ، رنگ ها ، بافت ها ، اتمام ها و شکل های مختلف کاشی مکزیکی ، بافت و ظاهر مورد نظر حاصل می شود.

چینی و تمیز کردن کاشیظروف چینی

کاشی های چینی با استفاده از خاک رس طبیعی ساخته می شوند. کاشی های پرسلن با استفاده از گرما در خاک رس تصفیه شده ساخته می شوند که به دلیل دمای بالاتر ، کاشی کف متراکم تری تولید می کنند. کاشی کف با چگالی بالا می تواند برای پروژه های داخلی یا فضای باز استفاده شود. کاشی های چینی نیز در طیف وسیعی از رنگ ها ، بافت ها و اندازه ها موجود هستند تا بهترین سبک را برای هر سبکی ایجاد کنند.

تمیز کردن کاشی و چوبنگاهی به چوب

این کاشی ها بیشتر از نوع متریال هستند ، زیرا کاشی ها با استفاده از چینی یا سرامیک ساخته می شوند ، اما ظاهر کاشی های چوبی را تقلید می کنند. این امر ظاهر و احساس چوب طبیعی را فراهم می کند ، اما تمیز کردن و نگهداری آسان کاشی های سرامیکی یا چینی را فراهم می کند. همچنین از چوب طبیعی نیز بادوام تر است. ما می توانیم چوب شما را به صورت کاشی جلوه ای از الگوی سبک مورد نظر خود قرار دهد.

کاشی-کاشی-تمیز کردنسنگ لوح

کاشی تخته سنگ از سنگهای دگرگونی واقع در سراسر جهان ناشی می شود. مجموعه ما از کاشی تخته سنگ طیف وسیعی از گزینه ها را ارائه می دهد ، پالت های رنگی غنی اعم از نیروی دریایی گرفته تا مریم گلی ، مس تا قرمز و برنز سیاه تا سیاه. تخته سنگ یک کاشی دانه ریز است که امکان استفاده در فضای باز یا سرپوشیده را دارد.

تمیز کردن سنگ مرمر-کاشیسنگ مرمر

کاشی های مرمر از سنگی بسیار سنگین ، سنگ مرمر ساخته شده است. به دلیل تنوع مواد معدنی سنگ مرمر تقریباً در هر رنگ موجود است. علاوه بر این ، کاشی های مرمر می تواند با انواع مختلفی از تکمیل ، از جمله خاکستری ، جلا ، لکه دار یا قلم مو در آمده باشد. این کاشی کف کلاسیک برای هر اتاق در خانه موجود است.

تمیز کردن کاشی و گرانیتسنگ گرانیت

گرانیت نوعی سنگ آذرین است که با خنک شدن ماگما یا گدازه تقویت می شود. کاشی کف گرانیتی به دلیل کوچکتر بودن لکه ها روی سطح قابل تشخیص است اما می تواند در غنای رنگ متفاوت باشد و عمق بصری که هر سنگ را به طور طبیعی منحصر به فرد می کند.

تمیز کردن سنگها-سنگریزه هاسنگ ها و پیازها

کاشی های موزائیک سنگی و سنگریزه ای نمای زیبا و طبیعی به مناطق خارج از منزل می بخشند. هر یک از اشکال منحصر به فرد و تن های طبیعی قادر به ارائه شخصیت برای کف ، دوش ، یا هر اتاق دیگر هستند. شما یک الگوی یک نوع خواهید داشت و به جدیدترین نقطه کانونی منطقه تبدیل می شوید.

تمیز کردن کاشیONYX

اونیکس یک سنگ نرم است که بر خلاف هر نوع سنگ طبیعی دیگر شفافیت ارائه می دهد. کاشی های اونیکس بهترین راه حل برای تاپ های پیشخوان ، کفپوش سرپوشیده و مناطقی با ترافیک سبک تا متوسط ​​است. این نوع کاشی ها با صافی های زمینی ، بافت صافی ایجاد می کنند که به ایستادگی در منطقه کمک می کند.

کوارتزیت-کاشی-تمیز کردنکوارتزیت

کوارتزیت نوع دیگری از سنگ دگرگونی است که ظاهری طبیعی اما زیبا را به شما ارائه می دهد. بافت ها و رنگ های متنوعی در دسترس است. از دوام شدید و بسیار متنوع برخوردار است ، برای کاربردهای مسکونی و تجاری مناسب است ، و حتی از آن در فضای باز و همچنین در داخل خانه استفاده می شود.

تمیز کردن کاشی ققنوس

داشتن طیف گسترده ای از انواع کاشی دانستن چگونگی مراقبت از هر نوع کف ، کار یک شرکت تمیز کردن کاشی است. در مشاغل ققنوس و صاحبان خانه اعتماد به کاشی حرفه ای و تمیز کردن تزریق مرمت کاشی مکزیکی اعتماد دارند. انواع مختلف کاشی کم و بیش متخلخل است و نیاز به زدودن ، تمیز کردن و آب بندی به روش صحیح دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کمک به شما در تمیز کردن کف کاشی خود در ققنوس ، آریزونا ، امروز می توانید با ما تماس بگیرید!

منبع: tilerestoration.com