انتخاب روکش دیوار مناسب بیرونی معمولاً تصمیم دشواری است. گزینه های زیادی در دسترس است تا گزینه های قابل دسترسی برای بررسی بیشتر در دسترس باشد. شما همچنین باید آن را با توجه به عناصر مختلف مانند قیمت ، دوام ، نگهداری ، عایق ، تمیز کردن ، ضمانت ، سادگی استقرار و موارد دیگر آنرا جمع کنید. انواع مختلف روکش فلزی که در بازار قابل دسترسی است عبارتند از: کاشی ، پی وی سی ، سنگ ، بلوک ، گچ ، شیشه ، فلز ، چوب ، ورق های الیاف و غیره.

بگذارید برخی ملاحظات را در انتخاب درست روکش فلزی دیواره خارجی مشاهده کنیم:

حفاظت

روکش دیوار خارجی باید در محافظت از حملات هوای خارجی به ویژه شرایط آب و هوایی بی رحمانه عالی باشد. به ساختار منزل خود احتیاج دارید تا در برابر گرما ، باران ، آفتاب خشن ، تگرگ ، طوفان ، سرما ، روز مرخصی ، مصرف ، زمین ، نمکی و دیگران ایمن باشد. به طور خلاصه ، شما نیاز به یک سطح روکش بسیار محکم دارید که پاسخگو نبوده و فوق العاده قوی است.

عایق

این یک طبیعت اضافی از روکش دیوارهای خارجی است. این امر می تواند باعث شود تا با وجود اتمسفر ظالمانه برنده در خارج از خانه ، صورتحساب برق را کاهش دهید. لایه های محافظ فوم قبل از معرفی روکش تعبیه شده است. این کمک به محافظت از منزل در اثر لکه های دما محافظت می کند.

هزینه

هر صاحب خانه تجزیه و تحلیل سود صرفه جویی در پول را انجام می دهد. هزینه باید بدون تکیه بر ماهیت اطمینان و سبک معقول باشد. در این روش ، انتخابی که سهولت آن با ویژگی های بی شماری و رنگ ها و سطوح عالی باشد ، می خواهد.

کیفیت

کیفیت خوب روکش خارجی ضروری است! انتخاب شما باید تمام کارهایی را که برای انجام آن انجام شده و مدت زمان طولانی انجام دهید. شما نیاز به تخمین خانه خود دارید تا با روکش بیرونی که معرفی می کنید و طبیعت محیط خانه خود را نیز افزایش دهید.

تکمیل

برخی از مالکان خانه درباره تکمیل روکش بیرونی مشخص هستند . چوب برای ظاهر و تقاضای درجه یک خود طرفدار دارد. با این حال ، هزینه و نگهداری آن به طور مرتب مانع بزرگی است. بر این اساس ، سطوح مقایسه ای مرتباً برداشت می شوند.

سهولت نصب

طول در اندازه ها و ورق های مختلف ترجیح داده می شود. روکش سبک وزن به دلیل سادگی حمل و نقل و استقرار طرفداری می شود.

نگهداری

تعمیر و نگهداری نیز عامل مهمی در انتخاب است. هیچ کس نیاز به روپوش خارجی فانتزی ندارد که نیاز به نگهداری پایدار دارد. این روش کاملاً پرهزینه و بی دست و پا است. به همین ترتیب روپوش های حساس به طور فزاینده ای به آسیب و تعویض ساده تمایل دارند. یک سطح محکم تر مطمئنا گزینه ارجح است.

این مهمترین معیارها برای انتخاب روکش دیوار خارجی است . قبل از اینکه در تصمیم خود متمرکز شوید ، به آنها فکر کنید. به همین ترتیب ، برقراری ارتباط با متخصصان روکش فلزی ، مزیت شما را در تصمیم گیری صحیح به شما می دهد ، همچنین مقدمه ای برای دامنه عظیمی از تصمیمات مربوط به روکش دیوار است.

آیا به دنبال دیوارپوش خارجی برای معرفی داخل خانه خود هستید؟ به متخصصان وینیل پوشاننده حرفه ای فرصتی دهید تا شما را برای اقامتگاه ارزشمند خود در سازه های پوششی ایده آل مدیریت کنند. 

منبع: mytyles.com