مشکلات کف کاشی و سرامیک و پرسلن

در صورت بروز مشکلات کاشی مانند تغییر رنگ کاشی پرسلن انتخاب محصولات مناسب ترمیم کاشی و شرکت ترمیم کاشی از اهمیت بسیاری برخوردار است. شما می خواهید پیمانکاران باتجربه و ترمیم مرمت کاشی در خانه یا مشاغل خود که می دانند چطور کاشی های چینی را به روش صحیح تمیز کنند. آنها روشهای صحیحی برای تمیز کردن کفپوش پرسلن شما و حفظ شرایط آن می دانند. مراقبت از کفهای شما ارزش خانه یا تجارت شما را حفظ می کند.

چرا من نیاز به تمیز کردن کف خود دارم؟

با نظرسنجی از هریس تعاملی مشخص شد که 79٪ از مشتریان از بازگشت به مؤسسات با دستشویی که فکر می کنند کثیف هستند ، امتناع کردند. این اعداد برای مناطقی که کفپوش های کثیف دارند به نظر نمی رسد و شامل تعداد مشتریانی که در اثر کفپوش کثیف گم شده اند یا افت شهرت نمی کنند.

استفاده از مپس باعث می شود باکتری ها در کف زمین حرکت کرده و باکتری ها از لکه ها و آلودگی ها پخش شود.

5 مشکل برتر در زمینه
کاشی و سرامیک و پرسلن

اگرچه داشتن کفپوش چینی و سرامیک ، کارایی ، دوام و زیبایی شناسی را فراهم می کند ، اما حفظ آنها می تواند دشوار باشد ، به خصوص در یک محیط تجاری مانند حمام های عمومی ، رستوران ها و سایر مناطق با ترافیک سنگین.

1. گروت کثیف

وقتی صحبت از یک فضای تجاری می شود ، این یکی از موضوعات پیشرو در زمینه گروت است. رستوران ها و حمام ها به دلیل مواد غذایی ، روغن و سایر نشت هایی که کف آن را آلوده می کند ، مناطق شایع تری هستند. به دلیل وجود مضراب از طبیعت متخلخل ، و بدیهی است که به دلیل قرار گرفتن در زیر سطح کاشی ، دستیابی و نگه داشتن تعداد زیادی از باکتریها که در زیر سطح مرئی قرار دارند ، دشوار است.

خاک و باکتری در داخل خطوط گروت گیر می آیند ، که نه تنها ظاهر بصری را کاهش می دهد ، بلکه می تواند منجر به حفظ بو در قسمت ریزه شود. وجود باکتری های غیر بهداشتی برای اعتبارات تجاری بد است ، و بسیاری از راه حل های تمیز کردن وجود ندارد که خطوط ریزه را کاملاً تمیز کند. استفاده از محلول های تمیز کردن حتی می تواند منجر به آسیب دائمی و تغییر رنگ کفها شود. مراکز بهداشت و درمان و مدارس فقط یک محیط زوج هستند که بهداشت هنگام نگرانی از باکتریهای موجود در گروه ، نگرانی اصلی است.

2. کاشی های بدون رنگ ، کثیف یا رنگ آمیزی

با کاشی های متخلخل ، رنگ آمیزی به یک مشکل شایع تبدیل می شود و اغلب دائمی است. یک کاشی بافت دار خاک درون سطح کاشی را حفظ می کند. اگرچه محصولات تمیز کننده ای وجود دارند که به این مسئله کمک می کنند ، اما این مشکل را برطرف نمی کند. با گذشت زمان ، کاشی ها می توانند روی سطح ابری شوند و راه حل های تمیز کردن منظم ممکن است کار نکند. اغلب این نشانه آن است که از نوع تمیز کننده اشتباه برای نوع کاشی خاص استفاده شده است. با این وجود ، می تواند این باشد که سیلر به درستی اعمال نشده باشد ، این محصول از کیفیت پایین برخوردار است ، یا در صورت استفاده از کاشی های غیر متخلخل ، یک ظاهر شیری سفید رخ می دهد. اینها شرایطی است که درزگیر باید به طور کامل توسط یک متخصص حذف شود ، که شامل خطر آسیب دائمی کاشی ها نیز می شود.

3. خطوط ریخته گری

بیشترین مشکلات خطوط تزریق چربی در حمام و دوش رخ می دهد. این مسائل به دلیل آزاردهنده بودن با شرایط مرطوب و مرطوب آزار دهنده می شوند. هنگامی که یک اتاق فاقد تهویه مناسب است ، محیط مناسبی برای رشد و گسترش قالب ایجاد می کند. روغن های بدن و باقیمانده صابون نیز منجر به رشد قالب می شوند ، مانند منبع غذایی برای این مشکل است.

به طور معمول ، رشد قالب در حمام ها و دوش ها نتیجه نشتی در برخی از نقاط در خط گروت فرورفته است. شکاف یا سوراخ کوچکی در درون ریزه می تواند آب را به وجود آورد و رشد قالب را ایجاد کند.

پس از شروع رشد قالب در ماسه های متخلخل متخلخل ، ساییدن با مواد شیمیایی مسئله را اصلاح نمی کند. یک ماده شیمیایی کشته شده قالب فقط منجر به آسیب بیشتر به ماسه سنگ می شود زیرا سطح آن از هم گسیخته می شود و باعث بروز مشکلات بیشتر می شود.

4. ظاهر کسل کننده / تمیز کردن دشوار

این مسئله متداول است و اغلب به دلیل یکی از عوامل زیادی اتفاق می افتد. این می تواند ناشی از چیزی مانند محصول تمیز کننده اشتباه باشد که مورد استفاده قرار می گیرد.

به دلایل بسیاری ، دریافت مشاوره از متخصصان برای تعیین محصولات تمیز کننده مناسب برای استفاده برای نوع کاشی خود بسیار توصیه می شود.

سایر مشکلات شامل خاک موجود است که نمی خواهد با استفاده از محصولات تمیز کننده استاندارد از بین برود و نیاز به تمیز کردن عمیق از کاشی های متخلخل دارد که در صورت تلاش برای محصولات تمیز کردن متداول ، می تواند صدمه ببیند. در شرایطی که کاشی ها دارای ظهور تیره یا کسل کننده هستند ، از نظر بصری جذاب نیستند. سپس استفاده از مپینگ وجود دارد که مسلماً شایع ترین اشتباه با تمیز کردن خدمه است. فقط یک تمیزه بدون تمیز کردن سطح باعث دور ریختن گرد و خاک می شود ، نه تنها این زیبایی ظاهری زیبایی زیبایی را به همراه نخواهد داشت.

5- سقوط و لغزش نگرانی ها

هنگامی که صحبت از کفهای کاشی مرطوب می شود ، سقوط و لغزش نگرانی های اساسی به خصوص در محیط های تجاری است. مکان هایی مانند حمام ، رستوران و سایر مناطق که دارای ترافیک سنگین پا هستند که می تواند رطوبت فضای بیرون را ردیابی کند باید مناطقی برای نگرانی شدید از لغزش و سقوط باشد. هنگامی که کاشی ها بزرگتر از خطوط تزریق هستند ، احتمال لغزش هنگام خیس شدن سطوح افزایش می یابد. این مسئولیتی است که ملک تجاری باید در نظر بگیرد ، اما معمولاً پس از نصب کفپوشها مورد بررسی قرار می گیرد.

تمیز کردن کف کاشی دره ققنوس

اگر کفهای چالش برانگیز دارید که به نظافت مانند کاشی و سرامیک یا کاشی چینی نیاز دارید ، می توانیم کمک کنیم! مرمت کاشی مکزیک تمیز کردن هر کف کاشی کف را ارائه می دهد و می تواند تزریق کف پوش و کاشی شما را دوست داشته باشد تا از شرایط فوق العاده جدید برخوردار باشد. ما در تمیز کردن کف کاشی تخصص داریم و می فهمیم چگونه می توان بر همه مشکلات تمیز کردن کف کاشی در بالا غلبه کرد.

منبع: tilerestoration.com