شومینه منزل شما بیش از آنکه یک کانون اصلی اتاق نشیمن یا فضایی باشد که در آن قرار دارد. این ارتباط با ماهیت و ذات خود دارد و نه لزوماً مکان آن. از آنجایی که شومینه به طور طبیعی برجسته است ، ممکن است بخواهید آن را به یک ویژگی شایسته توجه همه تبدیل کنید. در اینجا ایده های جالب توجه شومینه ای که می توانید امتحان کنید وجود دارد.

کاشی های سنگریزه

کاشی های سنگریزه ای جذاب هستند و شما می توانید از آنها به روش های مختلف و خنک استفاده کنید تا محیط اطراف شومینه شما زیبا تر شود و به روشی منحصر به فرد به طبیعت متصل شود. بسته به ترجیحات خود ، می توانید با استفاده از این کاشی ها یک محفظه شومینه مدرن یا روستایی ، جذاب ایجاد کنید.

الگوی کاشی هیرگنین

با کاشی های اطراف شومینه که به الگوی خارق العاده ای از خارق العاده تنظیم شده اند ، چیزهای دلپذیر را در نظر بگیرید. این الگوی دارای خطوط زیگ زاگ است که لمس بازیگویی را به کل طراحی شومینه منتقل می کند و باعث می شود که تقریباً به شکلی کم نظیر ایستاده باشد. علاوه بر این ، این الگوی یادآور دکوراسیون داخلی روستایی است و این باعث می شود فضای کمتری ایجاد شود.

کاشی های چوبی

آیا کاشی هایی دیده اید که از چوب ظاهری را تقلید می کنند؟ از این کاشی ها می توان برای گرم کردن کف و دیوارهای شما استفاده کرد. همچنین می توان از آنها برای ایجاد یک محاصره زیبا با شومینه استفاده کرد. چنین جلوی شومینه ساده خواهد بود زیرا بیشتر کاشی های چوبی مانند بزرگ و مستطیل شکل هستند و تخته های چوبی واقعی را تقلید می کنند. توجه داشته باشید که این کاشی ها مانند چوب قابل اشتعال نیستند.

کاشی های مترو

اگر اطراف شومینه چشم نواز و سرگرم کننده همان چیزی نیست که شما در ذهن دارید ، احتمالاً چیزی کلاسیک تر و ساده تر گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود. در این حالت ، کاشی های مترو انتخاب بهتری خواهد بود. استفاده از کاشی های سفید ساده را برای یک ظاهر زیبا و درجه یک در نظر بگیرید.

کاشی موزاییک

کاشی موزاییک قطعاً چشم نواز است و واقعاً شاد است. این یک چیز خوب است زیرا شومینه ها از بسیاری جهات طراحی شده اند. این کاشی ها در رنگ ها ، اندازه ها ، مواد و الگوهای مختلفی قرار می گیرند. بسته به ترجیحات خود و دکوراسیون داخلی فعلی ، گزینه ای را پیدا کنید که کاملاً برای خانه و شومینه کار کند.

کاشی های شیشه ای

در حال حاضر ، این کاشی ها معمولاً در حمام ها ، استخرها و اسپا ها مورد استفاده قرار می گیرد. کاشی های شیشه ای همچنین به منظور تقویت ارزش زیبایی شناسی آشپزخانه ها و محیط اطراف شومینه شناخته شده اند. توجه داشته باشید که این کاشی ها زیبا هستند و در انواع رنگ موجود هستند. آنها همچنین در اشکال و اندازه های مختلفی قرار می گیرند. بنابراین ، روی انتخاب کاشی های شیشه ای متناسب با نیازهای دکوراسیون محیط اطراف شومینه خود تمرکز کنید.

کاشی های چینی

شما محدود به نوع خاصی از کاشی های اطراف شومینه نیستید ، و این بدان معنی است که می توانید از هر کاشی ای که دلپذیر باشد استفاده کنید. کاشی های پرسلن رایج هستند و می توانند هر فضایی را در خانه شما بسیار جذاب کنند. آنها در الگوی ، اندازه و رنگ های مختلفی قرار می گیرند و آنها را به عنوان کاندیدای اصلی پروژه ساخت شومینه شما تبدیل می کنند.

سنگ مرمر

شما هرگز نمی توانید با سنگ مرمر اشتباه کنید. همیشه یک ماده ظریف ، بی انتها ، همه کاره است که می تواند در دکوراسیون داخلی از تعداد بی نهایت گزینه ها استفاده شود. می توانید از آن در پشت پرده های آشپزخانه ، پیشخوان ها ، قفسه ها ، کفپوش ها و بالاتر از همه ، محاصره کردن شومینه استفاده کنید. برای به روزرسانی شومینه قدیمی خود از کاشی مرمر استفاده کنید.

منبع: http://tileshoppes.com/