انواع کفپوش برای آشپزخانه

احتمالاً یکی از مهمترین اتاقهای خانه شما هنگام بهداشت و غذا می تواند آشپزخانه باشد.
این مکان برای تهیه وعده های غذایی ، تمیز کردن ظروف ، نگه داشتن کارد و چنگال و سایر ابزارهای لازم برای باز کردن و درست کردن کباب گوشتی و همچنین غذا خوردن است ، البته در صورت داشتن یک میز به اندازه کافی ، البته. به همین دلیل تمیز نگه داشتن آشپزخانه شما به عنوان سوت از اهمیت بالایی برای سلامتی و رفاه خانواده برخوردار است.
البته مشکل این است که نگه داشتن یک اتاق با مقدار زیادی مواد غذایی قراضه و مقادیر زیادی بخار به صورت روزانه تمیز و بهداشتی می تواند تا حدودی یک چالش باشد - به خصوص اگر ابزار لازم برای کار را ندارید. (هود آشپزخانه ، محلول های تمیز کردن شیمیایی و غیره)
در حالی که این هزینه ها را می توانید با هزینه نسبتاً کمی دریافت کنید ، نگرانی بزرگتر ساخت آشپزخانه است. همانطور که احتمالاً از قبل آگاه هستید ، برخی از مواد با بخار و رطوبت بهتر از سایرین مقابله می کنند ، بنابراین هنگام ساخت و ساز یا بازسازی آشپزخانه خود - توجه به مواد مورد استفاده شما می تواند مزایای طولانی مدت داشته باشد!
در این مقاله ، به طور خاص در مورد کفپوش آشپزخانه صحبت خواهیم کرد. یک کف سخت و مقاوم در برابر آب قادر به سالها در معرض مداوم قرار گرفتن در معرض خاک ، مواد آلی حاصل از ضایعات مواد غذایی و همچنین مقادیر فراوان بخار به صورت روزمره است.
در همین زمان ، در اینجا پیشنهادات ما در مورد بهترین انواع کفپوش برای آشپزخانه شما ارائه شده است.
گزینه های کفپوش آشپزخانه

1) چوب سخت

حتی اگر واقعاً به عنوان بهترین گزینه کفپوش برای مناطقی از خانه که در آن آب و رطوبت زیادی وجود دارد ، توصیف نشود ، در عوض کف های چوبی از مزایای زیادی برخوردار هستند. و همچنین ، عملکرد ضعیف شناخته شده آنها با رطوبت و بخار امروزه به لطف برخی نوآوری های هوشمندانه فناوری ، مورد چالش قرار می گیرد.
یعنی مشکل اصلی چوب و چوب سخت این بود که طولانی مدت قرار گرفتن در معرض چوب باعث تحریف و نفخ شدن چوب می شود که به مرور زمان باعث پوسیدگی و سایر مشکلات از جمله تجمع قالب می شود.
برای مقابله با این موضوع ، برای مثال طراحان این مواد کف ، اقدامات محافظتی اضافی مانند یک پلی اورتان را به عنوان مثال درج کرده اند. این پوشش اضافی ظاهر چوب را تغییر نمی دهد ، اما لایه ای از محافظت در برابر رطوبت را اضافه می کند ، که در نتیجه مشکل رطوبت بسیار برطرف می شود!

2) ورقه ورقه

برای افرادی که به دنبال یک راه حل مقرون به صرفه برای کفپوش ضد آب برای آشپزخانه خود هستند ، لمینت می تواند فقط موضوع باشد.
این ماده همه کاره دارای قابلیت تغییر شکل می باشد که مانند چوب های پیر ، کاشی های سرامیکی ، چینی ساخته شده است - شما آن را نامگذاری می کنید. به همین دلیل ، در بین افرادی که مایلند انواع خاصی از کفپوش ها را در آشپزخانه خود نصب کنند ، بسیار محبوب شده است ، اما به همین دلیل نگران عدم ضد آب بودن آنها هستند. (همچنین ، موادی از جنس چوب سخت و سنگ طبیعی دقیقاً ارزانترین آن نیستند.)
این نکته را به این نکته اضافه کنید که نصب لمینت نسبتاً آسان است و کاملاً ضد آب است ، و خودتان ماده ای به دست آورده اید که بسیار مناسب برای آن است. آشپزخانه ها!

3) چوب پنبه

اگر به دنبال کفپوش هایی هستید که زیر پایتان احساس نرم و کوسنی دارند و نسبت به آب و دندان زمان نسبتاً مقاوم هستند ، چوب پنبه ممکن است راهی برای شما باشد.
چوب پنبه نوعی چوب کنجکاو (که چوب آن ، دقیق تر است) است که معمولاً در بالای تنگناهای شراب در سراسر جهان دیده می شود ، تقریباً بیشتر از چوب احساس لاستیک می کند. در حقیقت ، این ماده به اندازه کافی قابل کنترل و قابل کنترل است که به راحتی به هر شکلی که می خواهید برش داده می شود. چه کاشی هایی به اندازه پنی ، کاشی های شش ضلعی ، ورق و یا تخته ، می توانید کفپوش چوب پنبه را در انواع مختلفی بدست آورید.
نکته جالب دیگر چوب پنبه این است که یک عایق طبیعی را نشان می دهد ، بنابراین اگر کف آشپزخانه خود را در آشپزخانه نصب می کنید ، می توانید انتظار داشته باشید که قبض برق گرمایش تا حدودی کم شود.

4) بامبو

بامبو به عنوان یکی از گزینه های عجیب و غریب تر در این لیست ، ماده ای است که به دلیل استحکام استثنایی شناخته شده است. نه تنها این ، معلوم می شود که بامبو در مقایسه با چوب معمولی که برای کفپوش استفاده می شود ، انتخاب به مراتب بهتری است.
با این وجود ، یک نکته منفی برای بامبو این است که ، پس از نصب ، بهسازی می تواند بسیار مشکل باشد. در حالی که چوب معمولی معمولاً جهت دانه مشخصی دارد ، بامبو این کار را نمی کند ، بنابراین نقاشی روی آن به منظور دستیابی به موفقیت به مهارت های خاصی نیاز دارد. (تا جایی که شاید بهتر باشد فقط با استخدام کسی اقدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. آسیب رساندن یک بار بامبو گذاشته شده فقط هزینه های بیشتری را برای شما ایجاد می کند.)

5) مشمع کف اتاق

شاید یکی از جالب ترین انواع مواد برای کفپوش های آشپزخانه در این مقاله به شکل مشمع کف اتاق باشد - اختراع یکی از فردریک والتون ، که در سال 1855 با این روش مواد به بازار آمد و متعاقباً آن را بهبود بخشید.
ساخته شده از روغن بذر کتان ، آرد چوب ، گرد و غبار چوب پنبه ریز و برخی مواد افزودنی معدنی دیگر ، مشمع کف اتاق یک کفپوش با دوام و نصب آسان است که مناسب برای اهداف داخلی است. تنها اشکال این است که می تواند با قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آب ، کاملاً خراب شود. با این حال ، عادلانه بودن ، این تنها در مواردی است که کل طبقه برای مدت طولانی غرق می شود.
ریزش مواردی مانند ریختن سوپ شما روی زمین یا نوک پز کردن لیوان آبجو ، مشکل زیادی را ایجاد نمی کند. بنابراین ، مگر اینکه در محلی زندگی کنید که سیل های مکرر در آن رخ می دهد ، دیگر نیازی به جلوگیری از مشمع کف اتاق به عنوان گزینه ای برای کف آشپزخانه خود نیست.

6) وینیل

اگر مشمع کف اتاق یک ماده ارزان و با کاربرد آسان برای ساخت کف آشپزخانه است ، مطمئناً وینیل درست در همان جا خواهد بود که کنار هم بنشینید!
این که آیا ما در مورد مقاومت در برابر آب ، سهولت در نگهداری و یا در واقع ماندگاری صحبت می کنیم - خواهید دید که وینیل نوعی ماده است که می تواند برای سالهای آینده به شما خدمت کند ، در حالی که در واقع به هیچ وسیله اضافی برای نگهداری نیاز ندارد. راه
در واقع ، تمام آنچه شما باید انجام دهید تا آن را در طول سال ها زنده و سالم نگه دارید این است که به سادگی مرتباً آن را پرتاب کنید و مطمئن شوید که چیزی داغدار روی آن نمی ریزید. به شرط مراقبت از آن ، کفپوش های آشپزخانه مبتنی بر وینیل می توانند سالها بدون نیاز به هزینه اضافی مورد استفاده قرار گیرند.
به علاوه ، این کفپوش ها برای بادام زمینی هزینه دارند!

7) کاشی های فرش

نصب دسته ای از کاشی های فرش به عنوان یک راه حل کفپوش برای آشپزخانه شما ممکن است به نظر درخشان ترین ایده همه آنها نرسد ، اما ممکن است عملی تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید.
یعنی کاشی های فرش نژاد خاصی از کفپوش های فرش است که می توانید برای پوشاندن کف آشپزخانه خود به هر روشی که می خواهید استفاده کنید. از آنجا که کاشی های فرش معمولاً کوچک هستند و در اشکال و اندازه های متنوعی وجود دارند ، می توانید کاشی هایی با پوشش متفاوت ترتیب دهید تا از الگوهای دلخواه خود استفاده کنید.
همچنین ، اگر می خواهید بعد از مدتی آرایش این کاشی ها را تغییر دهید ، این کار بسیار راحت تر از سایر انواع کفپوش انجام می شود!
(توجه داشته باشید سریع: هنگام خرید کاشی فرش برای کف آشپزخانه خود ، مطمئن شوید که از نوع غیرقابل نفوذ در آب برخوردار هستید. از این گذشته ، شما نمی خواهید آشپزخانه شما کف داشته باشد که بار اول شروع به خندیدن و قالب مسکن کند. شما مقداری خورش بر روی آن می ریزید!)

همانطور که مشاهده می کنید ، گزینه های زیادی برای انتخاب شما در هنگام تهیه کفپوش برای آشپزخانه شما وجود دارد. چه وینیل ، چوب تخته سنگ ، مشمع کف اتاق یا نوع دیگری از کفپوش هایی که شما از آن استفاده می کنید ، اطمینان حاصل شود که از آشپزخانه شما در برابر لکه ها و به خصوص رطوبت محافظت می شود ، خصوصاً رطوبت با نصب گزینه کفپوش ضد آب و بادوام ، از اهمیت بالایی برای بهداشت خانه شما برخوردار است.
همچنین ، کفپوش با کیفیت مناسب با چشمان آسان خواهد بود و راحت پیاده روی خواهید کرد! چه چیزی برای دوست داشتن نیست؟

منبع: linea.io